Voorbeschouwing Susteren-Wittenhorst en selectie

13 december 2014

Afgelopen zondag hebben we jammer genoeg niet de 3 punten binnen kunnen halen. Door een paar blessures begonnen we met een iets andere opstelling als gepland. Maar het voetbal was nog niet eens zo onaardig. We hebben ervoor gevochten, maar door een laat tegendoelpunt toch niet de misschien wel verdiende overwinning binnen weten te slepen.

Aankomende wedstrijd staat Sportclub Susteren op het programma. Deze ploeg staat twee plaatsen onder ons met 2 punten minder; dus het is een belangrijke pot. Daarom hopen we dat jullie ons nog een keer komen aanmoedigen dit jaar.

Tot zondag,

Jordi Janssen

Selectie

Spcl. Susteren 1 - Wittenhorst 1 - zondag 14 december, 14.30 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Jansssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Gijs Gooren.

Bijeenkomst 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING.