Voorbeschouwing Wittenhorst-UDI’19

15 mei 2024

Wat een beleving en dadendrang afgelopen zondag van Wittenhorst in de uitwedstrijd tegen EVV in Echt. De thuisclub kreeg eigenlijk nog heel lange tijd om zich te herstellen van de overval van de oranjemannen.

De scribent van de Limburger en andere media konden de dadendrang van Wittenhorst wel waarderen en daarom was er veel lof over de ploeg van Sjoerd van der Coelen. Het bleef tot slot bij een afgetekende 3-0 voor de Noord-Limburgers. Deze driepunter was meer dan welkom en noodzakelijk want ook Unitas’30 behaalde eveneens de volle buit. Dit betekent dat met nog twee wedstrijden te gaan wederom alle hens aan dek moet zijn. Het programma is als volgt: zaterdag 18 mei Wittenhorst-UDI’19 en Dongen-Unitas’30; zaterdag 25 mei: Venray-Wittenhorst en Unitas’30-Orion. Wittenhorst heeft een voordeel dat het doelsaldo een stuk beter is.

Onze tegenstander van komende zaterdag UDI’19 heeft vorige week nog een prijs gewonnen door in de verlenging de districtsbeker te winnen van het voor Wittemhorst bekende DAW uit Schaijk. Uitslag 2-0. Deze uitslag stond ook afgelopen zondag tegen Halsteren op het scorebord. De Udenaren beschikken derhalve over een sterk elftal. In Uden verloor Wittenhorst slechts met 1-0.

De wedstrijd staat onder leiding van Dominique Prick, hij wordt geassisteerd door Nina Wouters van den Oudenweijer en Ton Slag. Supporters op naar sportpark Ter Horst. Aanvang 18.00 uur. Onze spelers verdienen het. Succes!

Spelers van de week: Pien van der Coelen en Mae van der Coelen, beiden de kids van onze scheidende trainer Sjoerd van der Coelen.