Vrijwilligerscommissie bedankt vrijwilligers

21 juli 2022

Donderdagavond 21 juli heeft een afvaardiging van de vrijwilligerscommissie een bezoekje gebracht aan een tiental vrijwilligers welke zich de afgelopen jaren heeft ingezet voor de club. Deze vrijwilligers kozen er na afgelopen seizoen voor om een stapje terug te doen, om wellicht in de toekomst weer een andere functie binnen de club te gaan bekleden. Middels een mooie bos rozen en een persoonlijke boodschap (bij één was deze waarschijnlijk op een andere bos rozen blijven plakken), werden deze vrijwilligers in het zonnetje gezet.

Dit persoonlijke bezoek is één van de pijlers van het nieuwe vrijwilligersbeleid, welke we binnenkort op de website verder zullen toelichten. Hierin staat o.a. beschreven dat we vrijwilligers, welke zich minstens drie jaar hebben ingespannen voor de club en hebben besloten om een stapje terug te doen, persoonlijk willen gaan bedanken aan het einde van het seizoen. Ook zullen we dan stilstaan bij de ontwikkelingen omtrent het vrijwilligersbeleid en tevens uitleggen waarvoor wij als commissie ook te benaderen zijn.

Mede doordat Wittenhorst zo'n grote club is, is het soms lastig om alles 'waterdicht' te krijgen. Ook hiermee zijn we trouwens hard aan het werk. Mochten wij intern dus niet helemaal juist zijn ingelicht en iemand hebben overslagen in dit bezoek, laat ons dit dan zeker weten. We zullen dan op korte termijn alsnog bij jou langskomen! Mailen kan naar: vrijwilligers@rksv-wittenhorst.nl

Bedankje vrijwilligers

Album bekijken