Vrouwen 2 strijdend ten onder

23 april 2014

De belangrijke thuiswedstrijd van Vrouwen 2 tegen VVV’03 eindigde vanavond in een teleurstellende 2-4 nederlaag. Tot de 2-2 werd gestreden voor de winst, maar na het niet toekennen van een penalty wegens hands leek het alsof er iets knapte bij de speelsters en kon VVV’03 uitlopen naar een uiteindelijk verdiende 2-4. De strijd om de titel ligt na deze uitslag weer helemaal open met 4 ploegen die strijden om de eerste plaats, waarbij vooralsnog VVV’03 en Sporting ST de beste papieren lijken te hebben. Gezien de nog te spelen onderlinge wedstrijden kan het team nog steeds hopen op de hoogste positie, dan zal in ieder geval van Sparta’18 en Sporting ST gewonnen moeten worden! Een opgave die, gezien de getoonde inzet door het team, zomaar gerealiseerd zou kunnen worden.