Wittenhorst begroet nieuwe Business Partners

1 oktober 2012

Recentelijk is een aantal bedrijven uit de regio Horst Business Partner geworden van RKsv Wittenhorst. Samen vormen zij de basis voor de nieuwe businessclub van RKsv Wittenhorst.

Een mooie ontwikkeling, waarmee deze bedrijven mede een voorbeeldfunctie vervullen op het gebied van verenigingsbrede ondersteuning van Wittenhorst.

Voorzitter Ton Hagens is dan ook bijzonder trots op deze ontwikkeling; “Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling en ik ben er van overtuigd dat meer bedrijven uit de regio zullen aansluiten.

Het past ook perfect bij het speerpunt - Samen(werken) & Verbinden - dat centraal staat in het beleid van RKsv Wittenhorst.  Een mooie aanvulling op de vele ondernemers die Wittenhorst al vele jaren een warm hart toedragen!”.

De Wittenhorst Businessclub verwelkomt de volgende bedrijven;

-          ACB Solutions