Wittenhorst blijft overeind

16 september 2012

Wittenhorst heeft goede zaken gedaan. In de thuiswedstrijd tegen Sparta'25 kon Wittenhorst een zwaar bevochten 3-2 zege behalen. Met de rust leidde de thuisclub met 2-0. Direct na de pauze leek Wittenhorst de zege in de tas te hebben, toen Bart Verheijen na een schitterende combinatie de stand op 3-0 bracht. Nadien was de thuisclub niet meer bij de les. Onnodig kon Sparta'25 terug komen. Toen het 2e tegendoelpunt viel was het billenknijpen, maar de stand bleef uiteindelijk 3-2. Al met al een verdiende overwinning.

Zie verder verslag onder Wedstrijden - Teams - Uitslagen.

Wittenhorst 2 versloeg leider Helden 2 met 3-1 en mag zich nu ook gaan mengen in de top. De spelers maakten het zich nog behoorlijk moeilijk. Talloze kansen werden om zeep geholpen en daardoor bleef het heel lang spannend.