Wittenhorst doet goede zaken

16 maart 2014

De belangrijke wedstrijd - 6-puntenwedstrijd - tegen SVC 2000 kon de thuisclub winnend afsluiten. Met name in de eerste helft kon Wittenhorst het verschil maken. Na een eerste plaagstootje via de gevaarlijke Max Huybregts kwam Wittenhorst beter in de wedstrijd en kon dit binnen 10 minuten door doelpunten van Thom Derks en Bart Spreeuwenberg in de score tot uiting brengen.

Het bleef zo tot de rust. SVC 2000 speelde na de pauze een betere wedstrijd en Wittenhorst zakte eigenlijk onnodig ver terug. Toch kon de score op 3-0 worden gezet door weer een doelpunt van Thom Derks. Hierna was het SVC 2000 dat met het betere spel verdiend op 3-1 kwam. De concentratie bij de thuisclub was geheel verdwenen en het mocht tevreden zijn dat de gasten niet dichterbij kwamen.

Het resultaat telt en hiermee klom Wittenhorst uit de gevarenzone en dat is een prestatie waard.

Wittenhorst 2 liet een steek vallen. Met een mooie voorsprong op zak werd de eindstand toch nog 3-3. Een lelijke streep door de rekening.

Wittenhorst 3 won fraai van de reserves van Leunen. Een plaats in de top is hun deel.