Wittenhorst eenvoudig voorbij Hoogeloon

8 januari 2023

De winterpauze werd zondag afgesloten met de eerste oefenwedstrijd tegen het Brabantse Hoogeloon, de nieuwe club van Rob Zanders. Deze vereniging uit de tweede klasse was in het treffen met Wittenhorst niet bij machte om het de oranjemannen erg moeilijk te maken.

Trainer Sjoerd van der Coelen kon met genoegen de selectie inzetten. De wedstrijd werd dus royaal beheerst met als eindresultaat een 4-0 zege. Doelpuntenmakers 3x Willem Heijnen en 1x Tom Spreeuwenberg. Het waren mooie doelpunten. Het was voor Rob Zanders wel bitter dat hij een dot van een kans onbenut liet. Ravi redde.

Spelers die het veld betraden:

Ravi Arts, Kevin van Asten, Dion van Horne, Tom Driessen, Nick Driessen, Joep Beurskens, Bono Wijnhoven, Willem Heijnen, Giel Beurskens, Jeroen Verkennis, Tom Spreeuwenberg, Gijs Christiaens, Jeffrey Cuppen, Martijn van Ooijen.

A.s. zondag speelt Wittenhorst de volgende wedstrijd en wel thuis tegen Venray. Aanvang 12.00 uur.