Wittenhorst en Venl.Boys remiseren

14 augustus 2014

Wittenhorst en Venlosche Boys speelden een nuttige oefenwedstrijd welke in een 2-2 gelijkspel eindigde. De thuisclub moest noodgedwongen door blessures en vacantiesĀ een groot aantal selectiespelers missen. Toch probeerde de ploeg er een leuke pot voetbal van te maken. In de eerste helft waren de Venlonaren wat agressiever en daardoor wat gevaarlijker. Doordat de Horstenaren enkele kansen ombenut lieten, paal en lat stonden in de weg, kwam de voorsprong aan de andere kant. Door zwak verdedigen kon in de 23e min. Sjors Boots handig profiteren en de 0-1 binnenwerken.

De verdiende gelijkmaker kwam pal voor de rust. De opkomende Will Spreeuwenberg liet de 1-1 aantekenen.

Na de pauze een veel beter spelend Wittenhorst dat het tempo wat opschroefde. De Venlonaren moesten terug en middels een toegekende strafschop kon Bram Rubie de 2-1 binnenschieten. Tot een kwartier voor het einde was Wittenhorst de bovenliggende ploeg. Wederom door een fout kwamen de Boys op 2-2. Salomon Kribel knikte zeer behoorlijk binnen.

Komende zondag speelt Wittenhorst de volgende oefenpartij thuis tegen Schaesberg, aanvang 12.00 uur.