Wittenhorst gaat aan de slag met Taakie

2 juli 2023

Wittenhorst wil haar leden, ouders van jeugdleden en vrijwilligers nog beter leren kennen! Dat doen wij met behulp van Taakie, een slimme, snelle en leuke online tool. Door het stellen van slechts een paar vragen krijgen wij een goed beeld van al die unieke types die onze club rijk is!

Na het beantwoorden van de vragen zie je waar jouw talent ligt! Mocht Wittenhorst eens tegen een uitdaging aanlopen, dan kunnen we met Taakie heel handig 'scouten' wie er plezier aan zou beleven om een helpende hand te bieden.

Taakie heeft een positieve insteek. Dankzij Taakie benaderen we jou alleen als we in jou de beste match zien! Heel laagdrempelig maar toch persoonlijk, via een WhatsAppje. Met één druk op de knop kun je een Taakie accepteren, maar ook afwijzen!

Hoe meer leden, ouders en vrijwilligers de vragenlijst invullen, hoe meer plezier wij aan Taakie beleven. Help jij mee!? We sturen je aan het begin van het nieuwe seizoen een mailtje met de link naar de vragen.

Kun je niet wachten en wil je de vrijwilligerstest nu al invullen? Waar ligt jouw talent? Doe de test

Verder benieuwd naar de mogelijkheden van Taakie? Neem hier alvast een kijkje!

Heb je vragen over Taakie, vrijwilliger worden of zaken die je denkt dat hiermee te maken hebben? Neem gerust contact op met vrijwilligers@rksv-wittenhorst.nl.

Dank je wel!