Wittenhorst JO15-1 handhaaft zich na overwinning

13 februari 2022

Wittenhorst JO19-1 heeft de topper op bezoek bij koploper Orion JO19-1 met 3-0 verloren. De thuisploeg uit Nijmegen bleek een maatje te groot, wat natuurlijk geen schande is. De Horstenaren staan, ondanks deze nederlaag, 'gewoon' derde in deze sterk bezette competitie. A.s. dinsdagavond volgt alweer de volgende topper: op bezoek bij nummer twee Sparta Nijkerk kan de strijd om de tweede plek nog nieuw leven in worden geblazen.

Wittenhorst JO15-1 heeft een puike prestatie afgeleverd. Op bezoek bij hekkensluiter RKsv Nuenen werd met 0-3 gewonnen, waardoor er zeven punten werden behaald uit de laatste drie wedstrijden en hiermee lijfsbehoud in Divisie 5 werd verzekerd. De ploeg van trainer Stan Theeuwen liet drie ploegen onder zich (sv Venray, Geldrop en Nuenen), waardoor ook de tweede seizoenshelft in deze divsie zal worden gespeeld. Gefeliciteerd!

Wittenhorst JO13-1 heeft de laatste wedstrijd in de Hoofdklasse nipt verloren op bezoek bij UDI '19/CSU: 1-0. Na de overwinning van vorige week tegen Deurne, was ook dit weekend een resultaat binnen handbereik, maar mocht het helaas niet zo blijken. Tijdens de tweede seizoenshelft wachten er gelukkig nog genoeg wedstrijden om te blijven werken aan de zichtbare groei die de groep doormaakt!

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO19-2 won op bezoek bij ST Hapse Boys/De Zwaluw JO19-2 keurige met 2-4, waar o.a. Daan Raassens zich onderscheidde met een prachtige vrije trap!
  • Wittenhorst JO17-2 boekte op eigen veld een solide 3-1 overwinning op DSV JO17-1.
  • Een spectaculaire 5-7 (!) overwinning voor Wittenhorst JO11-2 op bezoek bij Venlosche Boys JO11-3.
  • Wittenhorst JO11-1 wist maar liefst zes keer te scoren op bezoek bij ASV'33 JO11-1. Helaas bleek de thuisploeg met acht doelpunten nét wat productiever.