Wittenhorst opnieuw in Top 200 hoogst spelende clubs

5 december 2022

Het is inmiddels traditie geworden: de jaarlijkse Voetbaltrainer Top 200 van hoogst spelende amateurclubs in Nederland. Voor het samenstellen van deze editie heeft vakblad ‘De Voetbaltrainer’ het competitieniveau van de Nederlandse amateurclubs tegen het licht gehouden. Hierbij is gekeken naar het competitieniveau van het eerste team en de jeugdselecties. Voor het zevende jaar op een rij staat Wittenhorst in deze ranglijst!

Op de algehele ranglijst neemt Wittenhorst de 138e plek in beslag. De jeugdafdeling van Wittenhorst is op de lijst ‘Top 200 jeugd’ ook terechtgekomen op een gedeelde 138e plek.

Deze resultaten heeft de club te danken aan alle betrokkenen bij de club. Met z’n allen zorgen we ervoor dat Wittenhorst groeit en alsmaar bekender en groter wordt in de regio én daarbuiten. Wanneer we dit goede werk bij de senioren en in de jeugd voortzetten, liggen er nog mooie resultaten in het vooruitzicht, zowel op provinciaal als op landelijk niveau.