Wittenhorst verrast Heidebloem/Bovitec

14 oktober 2012

De met spanning tegemoetgeziene wedstrijd tegen het sterke Heidebloem/Bovitec leverde voor Wittenhorst weer 3 punten op. Men mag dit gerust als een verrassing bestempelen.

Voor de pauze kwam de thuisclub snel op 1-0. Heidebloem kon terugkomen middels een toegekende penalty, maar Sjors Witt stopte de pingel. Ruststand werd toch 1-1 door een onopmerkzaamheid.

Na de pauze kwam een fel vechtend Wittenhorst binnen de lijnen. Het spel was tevens veel beter. Het was dan ook niet verwondertd dat de thuisclub wederom een voorsprong kon nemen en zelfs met 3-1 afstand kon nemen. Heidebloem kwam met een fel offensief en het was in de blessuretijd dat de eindtand op 3-2 werd bepaald.

Een geweldig gespeelde wedstrijd van de gehele ploeg. Dit resulteert in een gedeelde tweede plek op de ranglijst. Wie had dat vooraf kunnen bedenken. Zondag is er geen competitievoetbal.

Het tweede elftal won zoals verwacht van Someren 4. De 2-0 was niet groots, maar de punten tellen. Door dit resultaat is de eerste periodetitel binnen. Proficiat.