Wittenhorst verslikt zich in Sttard

21 augustus 2014

De laatste oefenpot voor de a.s. zaterdag startende bekercompetitie is voor Wittenhorst in een teleurstellend resultaat verlopen. Een 1-0 nederlaag ging gepaard met een over alle linies geen best optreden voor de oranjemannen. Met een te weinig tempo en slecht passen konden de Sittardenaren vrij makkelijk overeind blijven en in de 26e min. uitte dit zelfs in een 1-0 achterstand door een afstandsschot van Rik de Hoogh.

Voor de pauze kon de thuisclub geen moment voor gevaar zorgen, hetgeen na de thee enkele keren wel gebeurde. De grootste en eigenlijk toch wel goede aanval werd helaas niet verzilverd. Het schot van dichtbij belandde tegen de paal. Dit was kenmerkend voor de hele ploeg vanavond dat veelal achter de feiten aanholde.

Na dit optreden gaan we dus zaterdag aan de slag in het bekergeweld. Wittenhorst is ingedeeld in groep 35 van de Hoofd- en Eersteklassers. De ploeg van Juliana'31 uit Malden komt naar Horst om hun favoriete rol waar te maken. Deze Hoofdklasser kon in de Topklasse het vege lijf niet redden en probeert een trapje lager weer aan te haken.

Wittenhorst gaat dus een mooie wedstrijd tegemoet en we zijn benieuwd hoe ze deze sterke tegenstander te lijf zullen faan.

Aanvang is 18.00 uur.