Workshop coachen binnen Wittenhorst

20 maart 2022

Vrijdagavond 25 maart van 19.30 tot 20.45 uur vindt in de kantine van RKsv Wittenhorst een interessante en leerzame activiteit plaats voor alle coaches en trainers binnen Wittenhorst. Onder andere Jimmy Lucassen, voormalig jeugdtrainer van Wittenhorst en momenteel jeugdtrainer bij profclub Borussia Mönchengladbach in Duitsland, zal die avond één van de sprekers zijn. Daarnaast zal ook Daan Verlijsdonk, voormalig speler van Wittenhorst 1, te gast zijn als spreker. Hij gaat jullie meenemen door de ogen van een speler. Hoe is het om met een trainer te werken en hoe pak jij jouw rol hierin? Het onderwerp wat centraal zal staan, is het coachen van spelers binnen jouw team.

Enkele interessante en uitdagende vraagstukken van het trainersvak zullen deze avond worden beantwoord en worden voorzien van leerzame voorbeelden:

• Hoe coach je spelers?
  • Hoe motiveer je spelers?
  • Waar moet ik op letten bij coaching?
  • Hoe kun je eenvoudig de spelers bereiken?
  • Wat moet je zeker niet doen?

Al dit soort vragen zullen tijdens deze activiteiten beantwoord worden. Na afloop is er nog tijd voor het informele gedeelte van de avond.

Deze avond is toegankelijk voor alle trainers, coaches en leiders, alsmede leden van de OZ- en TZ-commissie, bestuursleden en leden van de vrijwilligerscommissie. Vooraf opgeven voor deze avond is niet nodig.