Zaterdag Wittenhorst-DFS Opheusden

28 augustus 2015

Komende zaterdag 29 augustus trapt om 15.00 uur Wittenhorst en DFS uit Opheusden af voor de laatste groepswedstrijd.

Doordat onze oranjemannen dinsdag jl. verrassend in Huissen won van zondaghoofdklasser RKHVV zijn de kansen voor een plaats in de volgende ronde reëel geworden. De stand is momenteel:

1. VVA'71 2-6 (7-2); 2. RKHVV 2-3 (4-4); 3. Wittenhorst 2-3 (4-7); 4. DFS 2-0 (2-4).

DFS speelt in de zaterdagcompetitie. Het degradeerde afgelopen seizoen naar de eerste klasse West. Het is dus weer een sterke ploeg, getuige ook de twee minieme nederlagen. Wittenhorst moet dus alle zeilen bijzetten om succes te hebben. Het spel van de tweede helft tegen RKHVV moet voldoende reden zijn om toch met vertrouwen deze wedstrijd tegemoet te gaan. Onze mannen lieten toen zien dat met veel strijd en flair veel te behalen is.

Supporters, op naar sportpark Ter Horst.

Selectie:

Tom Aarts, Denny Bongers, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Marc van Rens, Dirk Scheres, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.45 uur.