Bestuur Wittenhorst wisselt door deel 4: Dezeree Verheijen

2 augustus 2022

In eerdere berichtgevingen is aangekondigd dat tijdens de ledenvergadering in het najaar van 2022 een aantal nieuwe kandidaat bestuursleden worden voorgelegd aan de leden om tot het bestuur van RKsv Wittenhorst toe te treden. Nu is het de beurt aan Dezeree Verheijen-Wijnhoven (41); kandidaat bestuurslid verenigingszaken.

Dezeree is geen onbekende binnen Wittenhorst en is inmiddels 10 jaar getrouwd met Tom (Tommie) Verheijen, ook geen onbekende binnen de club. Samen hebben ze twee zoontjes; Lars (11) en Tuur (7) die allebei bij Wittenhorst voetballen.

"Een aantal jaren geleden ben ik gevraagd om met de Kidsclub te helpen. We organiseren dan een ochtend of middag om kinderen in de leeftijd van 5 en 6 jaar kennis te laten maken met voetbal. Hieruit volgen vaak vele nieuwe aanmeldingen. Super gaaf!", aldus Dezeree. En afgelopen maart/april is het bestuur bij haar terecht gekomen met de vraag of ze interesse zou hebben in een bestuursfunctie. "Deze vraag overviel me en ik dacht, wie ik?". Er is goed over nagedacht en uiteindelijk heeft Dezeree besloten de uitdaging graag aan te gaan en zich beschikbaar te stellen als kandidaat voor de functie van bestuurslid verenigingszaken, waarvan facilitaire zaken een groot deel uitmaakt. Daarmee volgt zij Natascha Smits op, die deze rol de afgelopen jaren met veel inzet en passie heeft ingevuld.

Dezeree draait inmiddels al een tijdje mee binnen het bestuur. "Mocht je me iets willen vragen, gewoon zomaar of met betrekking tot het facilitaire gedeelte, spreek me gerust aan of stuur een mailtje naar dezereeverheijen@rksv-wittenhorst.nl", besluit Dezeree.