Bezoek BC Wittenhorst aan KNVB Campus

13 maart 2022

Bezoek BC Wittenhorst aan KNVB Campus donderdag 10 maart 2022

Met de VVV-Venlo bus vertrokken de businessclubleden richting Zeist vanuit het sportpark van Wittenhorst. Daar aangekomen heeft Ron van den Bekerom een update gegeven aan de sponsoren betreft de club Wittenhorst. Presentatie 1 werd verzorgd door directeur voetbalontwikkeling van de KNVB Marcel Lucassen. Presentatie 2 vervolgens door Marc Rondagh (Business Development Manager) van Eredivisie CV. De afvaardiging heeft daarna een rondleiding gehad over de campus en hebben o.a. de VAR-ruimtes, de velden en de e-sports ruimte gezien. Daarna hebben ze een diner gehad en is men weer terug naar Horst vertrokken. De organisatie bedankt eenieder voor de deelname; een verademing om weer fysiek bij elkaar te kunnen komen. Volgende event exclusief voor de BC leden is op donderdag 2 juni bij Graaf ter Horst (meer info volgt). We willen ook alle introducés bedanken die mee zijn gegaan!