In Memoriam Ben Wijnands

12 januari 2022

We ontvingen het droevige bericht dat ons lid Ben Wijnands op 81-jarige leeftijd is overleden. Onze oudere leden kennen Ben als een echte kuitenbijter, klein van stuk, maar voor de tegenstander een lastige hindernis.

In zijn jeugdjaren was Ben bij de A1 verliezend Bisschopsbekerfinalist. Bij de senioren pendelde hij regelmatig op en neer tussen het eerste en het tweede. Een hoogtepunt in z’n carrière was het kampioenschap dat hij in 1974 – op 34-jarige leeftijd – met het eerste behaalde.

Daarna bleef hij nog vele jaren in een lager elftal een balletje trappen met een vast groepje oudgedienden. Verder maakte Ben zich onder meer verdienstelijk als jeugdleider en – meer dan tien jaar – als lid van de parkcommissie.

We blijven Ben gedenken – zeker door zijn speelwijze en enthousiasme. Ben bedankt voor alles wat je bij Wittenhorst hebt gedaan.

We wensen zijn vrouw Ria en kinderen veel sterkte toe om dit verlies te dragen.

Bestuur en leden RKsv Wittenhorst