Jeugdspelers gaan massaal door naar nieuwe seizoen

28 april 2023

De periode van het seizoen waarin (jeugd)spelers en speelsters aangeven of ze doorgaan met voetballen bij Wittenhorst, is aangebroken. Nadat alle informatie is verzameld, kunnen de coördinatoren, trainers en leiders samen weer aan de slag met de teamindeling van het nieuwe seizoen.

Op moment van schrijven, vrijdag 28 april, hebben al 276 jeugdspelers en speelsters aangegeven wat hun plannen zijn in het nieuwe seizoen. Tot dusver hebben in totaal slechts elf jongens en meisjes laten weten na dit seizoen niet meer bij Wittenhorst te voetballen. Dat is een percentage van slechts 4%. Dit ligt ruim onder het percentage wat de club zich als doel heeft gesteld in het Technisch Beleidsplan. Daar zijn we als club erg trots op. Dat de tevredenheid over de club zo goed is dat leden graag bij ons blijven voetballen.

Dat betekent dat we ook aankomend seizoen weer honderden enthousiaste voetballers mogen verwelkomen op ons sportpark. Wil jij (of jouw zoon/dochter) aankomend seizoen ook bij Wittenhorst komen voetballen, meld je dan nu aan. De vriendjes en vriendinnetjesdag was vorige week, maar je kunt altijd meetrainen bij een van onze selectieteams. Een proeftraining bij een van de andere teams is ook mogelijk.