Schoolvoorbeeld voor sportiviteit en liefde voor voetbal bij JO11

7 maart 2023

Afgelopen zaterdag werd een ongebruikelijke wedstrijd bij de JO11 gespeeld. Deze periode is altijd lastiger om complete teams te hebben. De tegenstander van ons JO11-3 team was helaas niet compleet. Maar ze hebben toch contact opgenomen met ons wedstrijdsecretariaat. "Onze speler motivatie was o.a. de reden voor deze keuze." geeft Bas van der Heyden, begeleider JO11-6 van SV Venray, aan. Na overleg kwamen ze alsnog naar ons sportpark toe en zo kon de wedstrijd toch doorgaan. In de tweede helft is er zelfs gekozen om de teams te mixen. De scheidsrechter keek even raar op, maar hesjes aan en weer klaar om met plezier te voetballen. "Een schoolvoorbeeld van hoe voetbal samen gezellig en sportief opgepakt kan worden, top! Dit is hoe het voetbal bij de jongste jeugd hoort te zijn: lekker samen voetballen!!", aldus Jeroen Hesen, Hoofdcoördinator Organisatorische Zaken Jeugd.

Een creatieve en sportieve oplossing en de wedstrijd is daarmee leuk afgesloten. Sportieve complimenten aan de betrokken leiders en spelers.