Kidsclub vriendjes en vriendinnetjesdag groot succes

20 april 2023

Kidsclub Wittenhorst organiseerde weereen speciale avond waarbij kinderen van 4 tot en met 7 jaar op een leuke en gezellige manier kennis konden maken met voetbal. Onze mascotte Moelbaerke heette de kinderen welkom vanaf 18:00 met een high five en kreeg zelfs heel veel knuffels. Samen met de ouders verzamelde ze zich op het veld waar er groepjes gemaakt werden. 6 oefeningen waren eruit gezet. Na afloop kregen ze een beker ranja en een kleine verrassing. Het zonnetje scheen gelukkig en met deze mooie grote opkomst was het voor ons als organisatie een topavond. Omstreeks half 8 verlieten de kanjers van de toekomst ons sportpark weer met een glimlach op het gezicht. Dank aan alle trainers, hulptrainers en ouders die geholpen hebben.

Ben je enthousiast geworden en wil je graag gaan voetballen dan kan je jezelf aanmelden. Wil je liever eerst een proeftraining doen? Dat kan natuurlijk ook!

Groetjes Mieke Cremers en Dezeree Verheijen
Kidsclub Wittenhorst