Koninklijke onderscheiding voor Ger Hesen

3 juni 2023

Ger Hesen (75) is tijdens de vrijwilligersavond van vrijdagavond 2 juni benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Deze onderscheiding ontving hij van burgemeester Ryan Palmen voor zijn jarenlange inzet voor Wittenhorst, de Jeugdvoetbaldagen en de KBO in Horst.

In een goed gevulde zaal van het Parkhotel, waar we al meerdere jaren onze vrijwilligersavond mogen houden, werd hij compleet verrast door deze benoeming. Zijn volledige gezin was natuurlijk ook aanwezig en genoot zichtbaar van de erkenning die Ger kreeg voor zijn inzet van de afgelopen decennia.

De lijst met functies voor Wittenhorst zegt voldoende: lid én voorzitter van het jeugdbestuur, penningmeester in het bestuur, lid van de activiteitencommissie en daarnaast jarenlang leider van verschillende elftallen.

Daarnaast is Ger al zo'n dertien jaar lid van de parkcommissie, waar hij met veel generatiegenoten er dagelijks voor zorgt dat ons sportpark er piekfijn bij ligt. Tenslotte zet hij zich ook in voor de kantine en het kasbeheer. Alsof dat nog niet genoeg is, zet hij zich ook al meerdere jaren in voor de Jeugdvoetbaldagen (contactpersoon namens de vereniging) en in de schamele uurtjes die overblijven voor de KBO in Horst.

Wittenhorst feliciteert Ger en zijn vrouw Toos met deze verdiende onderscheiding en we hopen nog jaren te mogen genieten van jouw tomeloze inzet!

Op onze website hebben we ook en fotoalbum geplaatst met foto's van de vrijwilligersavond. We bedanken hiervoor wederom onze vrijwilliger Lei Schampers. Check de foto's hier