Luc van Kuijck keert terug bij Wittenhorst

20 januari 2023

Luc van Kuijck (23) uit Melderslo speelt aankomend seizoen weer in het oranje-zwart van Wittenhorst.

De behendige aanvaller genoot een gedeelte van zijn jeugdopleiding op sportpark Ter Horst en speelde nadien ook voor Wittenhorst 2 en enkele wedstrijden in ons eerste elftal. In de afgelopen 2,5 seizoen is hij voor zijn dorp Melderslo een belangrijke speler geweest in de sportieve opmars, welke afgelopen seizoen bijna leidde tot een promotie naar de 2 klasse. Luc, die op de weg terug is na een blessure, gaat het huidige seizoen bij Melderslo zo goed als mogelijk afsluiten en sluit in de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij de ploeg van Sjoerd van der Coelen.

Hij reageert alvast kort op zijn aanstaande terugkeer: "Na drie mooie jaren in Melderslo keer ik komende zomer terug bij Wittenhorst. Er is altijd een bepaalde klik gebleven met de mensen binnen de club in de tijd dat ik weg was. Door de positieve geluiden vanuit Wittenhorst, in combinatie met mijn eigen ambities, denk ik dat dit de juiste stap voor me zal zijn. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met de groep aan de slag te gaan komend seizoen, nadat we allemaal het huidige seizoen op een mooie manier af hebben gesloten", aldus Luc.

Luc, alvast van harte welkom terug bij Wittenhorst!

Eerder deze week kondigden we al de terugkeer aan van Daan Verlijsdonk. Hij sluit per direct aan bij de selectie van Sjoerd van der Coelen.