Meer uit jezelf halen? Train mee met onze selectieteams

16 november 2023

Wittenhorst is de grootste sportvereniging van de gemeente. Wekelijks komen enkele honderden jongens, meisjes, mannen en vrouwen op ons sportpark voetballen. De een doet dit recreatief en voor zijn of haar plezier, de ander komt naar sportpark Ter Horst om sportief op een hoger niveau te voetballen. Wittenhorst biedt een uitstekende jeugdopleiding voor zowel jongens als meisjes die zichzelf meer willen uitdagen om op een hoger niveau te voetballen en verder te ontwikkelen.  Speel jij bij een andere voetbalclub en twijfel je of er misschien meer te behalen is met jouw talent? Pak dan deze kans!

Ga de uitdaging aan om op een hoger niveau te spelen

Onze selectieteams spelen op een hoog niveau en spelers weten de afgelopen jaren steeds beter de aansluiting te vinden met ons eerste elftal. Nick Driessen, Mats van Biljouw en Bono Wijnhoven spelen bij Wittenhorst 1 en vertelden hierover in de eerste TalentTalk.

“Ga de uitdaging aan om op een hoger niveau te spelen. Je wordt hier niet aan je lot overgelaten en je wordt goed begeleid. Mocht het toch niet je ding zijn of mocht het niet lukken, dan is dat ook niet erg.”, aldus Nick Driessen.

selectieteams-wittenhorst-jo19-jo17-jo15-jo13-2023-2024.jpg

Haal jij alles uit jouw talent? Train op proef mee!

De komende periode bieden wij jeugdspelers met ambitie weer de mogelijkheid om vrijblijvend mee te trainen met onze selectieteams. Een proeftraining op niveau. Op deze manier krijgen spelers de kans en ervaring om aan het niveau te proeven en verder te ontwikkelen om het maximale uit jouw talent te halen. Ook zijn er mogelijkheden voor een proeftraining bij onze O23-1, dat speelt op 3e divisie niveau. Dit is de laatste stap op weg naar Wittenhorst 1. Pak deze kans!

Wil jij jezelf meer uitdagen en gaan proeftrainen? Neem dan contact op met Dennis van den Bekerom.