Sponsoren 2021 Dirk Marcellis Tournament bedankt!

4 juni 2022

Sponsoren helpen bij het voortbestaan van verenigingen. Ze dragen bij aan goed onderhoud van de accommodatie en het organiseren van activiteiten binnen de regio. Activiteiten die ervoor zorgen dat mensen elkaar ontmoeten.  Het Dirk Marcellis Tournament kon in 2021 weer plaatsvinden door vele sponsoren en het harde werk van veel vrijwilligers.

Het Dirk Marcellis Tournament is een internationaal U10 toernooi dat de beste jeugdvoetballers uit Nederland, Duitsland en BelgiĆ« naar Horst brengt. Als grootste sportvereniging van Horst aan de Maas zijn we trots dat dit toernooi op "Ter Horst" gehouden kan worden. Vorig jaar hebben een flink aantal organisaties ons toernooi op verschillende manier ondersteund. Daar zijn we ze uiteraard dankbaar voor!