Sportplaatjesactie van start gegaan

23 oktober 2022

Gisteren was de kickoff van de sportplaatjesactie op ons sportpark. Velen leden waren aanwezig om deze actie officieel te openen. Tijdens het openingswoord door onze nieuwe voorzitter Bart Joosten ontvingen de 6 promotiepersonen als eerste hun eigen verzamelalbum. Na de praktische informatie van Mike van Hoenselaar namens de communicatiecommissie en Geert Schatorje namens de Jeugdactiviteitencommissie was het aan iedereen om de speurtocht te doen om zo als eerste de Wittenhorst sportplaatjes te bemachtigen. Daarnaast was er een succesvolle tombola met veel leuke prijzen. Mogelijk gemaakt door Wittenhorst, Albert Heijn en Passi. Een prachtige start van deze actie!

Als extraatje hebben we voor iedereen die een eigen foto heeft een mooie verrassing. Je krijgt namelijk bij jouw persoonlijke verzamelalbum een A3 poster van jouw sportplaatjesactie (twv 12,50).

De plaatjes zullen vanaf maandag 24 oktober voor iedereen exclusief bij de Albert Heijn in Horst verkrijgbaar zijn. Bij elke 15 euro aan boodschappen ontvang je 9 plaatjes voor jouw verzamelalbum.  De plaatjes zijn tot en met 18 december verkrijgbaar. Daarna is er een ruilmiddag op de club om die laatste benodigde plaatjes alsnog te kunnen ruilen.  Bestel je de boodschappen van Albert Heijn online, met je bon kun je bij de servicebalie alsnog sportplaatjes ontvangen.

Heb je geen album dan kun je bij Albert Heijn een blanco album kopen om alsnog te sparen. Ook leuk voor broertjes of zusjes. Albums én posters die niet opgehaald zijn liggen in de bestuurskamer.  Jouw leiders van je team weten hiervan en die zorgen dat jij het album alsnog zo snel mogelijk ontvangt (na de herfstvakantie). Wil je het album eerder ontvangen? Dan kun je iemand aanspreken in de kantine.

Wist je dat er nog veel meer mogelijk is met jouw voetbalplaatje? Zo zijn er verschillende producten te bestellen met daarop jouw afbeelding. Leuk om zelf in te slaan en om als cadeau te geven! In elk album is een code en wachtwoord om merchandise te bestellen. Geef die aan je opa en oma of doe die in je schoen over een paar weken voor Sinterklaas. Bekijk de Wittenhorst sportplaatjes merchandise. Er zijn prijzen te winnen voor de personen die het meeste weten te verkopen aan vrienden en familie.

Dank je wel voor jullie enthousiasme. Veel plezier met het sparen van onze Wittenhorst-leden!