Supporters,: zondag weer een stunt in Heesch?

21 maart 2014

Wittenhorst was zondag bij de les. De belangrijke wedstrijd tegen het Roermondse SVC2000 werd fantastisch omgebogen in een fraaie 3-1 winst.  Na de pauze was het spel zeker voor verbetering vatbaar, maar de punten zijn binnen én daar gaat het eigenlijk om.

Komende zondag de zware uitbeurt naar Heesch, alwaar HVCH ons partij zal geven. In het verleden waren de uitslagen meestal in ons voordeel. Hierin kwam in het eerste treffen van deze competitie een einde. Maar gezien de verrichtingen van Wittenhorst in de laatste periode gaat HVCH een zware taak tegemoet. We gaan voor de winst en waarom niet. De spelers zijn er klaar voor.

Supporters, we zijn weer met grote getale aanwezig in het Brabantse land. Onze spelers zullen dit zeker weten te waarderen.

Het sportpark  De Braaken is gelegen aan de Binnenweg 1 in mHeesch.

Veel succes!