Technische Begeleiding A1

22 maart 2014

Na het vertrek van Joop Theunissen zullen Daan Hendriks en Kevin Koolhof technisch eindverantwoordelijk worden voor de A1 tot het einde van dit seizoen. Geert Schatorie (leider) en Kevin de Mulder (grensrechter) blijven ongewijzigd aan het team verbonden.

Jan Lauers, hoofdtrainer van RKsv Wittenhorst, en/of Richard Kleuskens, Hoofd Jeugdopleiding, zullen Daan en Kevin ondersteunen tijdens de wedstrijden ondersteunen. Deze ondersteuning zal o.a. bestaan uit het observeren van de wedstrijden en het ondersteunen van Daan en Kevin, daar waar nodig. Ook zullen Jan Lauers en Matthijn Hoogduijn, Assistent trainer Wittenhorst 1, in overleg met Daan en Kevin enkele trainingen van de A1 verzorgen.

Kevin Koolhof blijft tevens verbonden aan de E1.

De Commissie Technische Zaken hoop hiermee voldoende maatregelen te hebben genomen om het seizoen op een positieve wijze te kunnen afsluiten.