Trainershome op sportpark Ter Horst

25 maart 2021

De afgelopen maanden hebben diverse vrijwilligers hard gewerkt om het nieuwe ‘Trainershome’ te realiseren op sportpark Ter Horst. Door de bijdrage van de businessclub is er een multifunctionele ruimte ontwikkeld die voetbal ademt en we mogen dan ook trots zijn op een fantastisch resultaat.

🗣️ | Richard Kleuskens (Technisch coördinator selectie senioren en -bovenbouw) licht toe:

“Naast het ontwikkelen van onze spelers, willen we als Wittenhorst ook graag onze trainers ontwikkelen. Vanuit de jeugd proberen we jongens en meisjes te inspireren voor het trainersvak. Daarvoor waren we op zoek naar een ruimte die voetbal uitstraalt en waar je in een rustige omgeving met elkaar over voetbal kunt praten.”

⚽ | De nieuwe ruimte brengt het voetbal naar binnen en zal er zijn voor de trainers, spelers en teams van Wittenhorst, waarbij de ruimte multi-inzetbaar is voor onder meer het begeleiden van trainers in opleiding, persoonlijke ontwikkelingsgesprekken met spelers, voetbaltechnische discussies onder trainers en mogelijk zelfs als persruimte.

De ruimte beschikt verder over verschillende tools die gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld het bespreken van tactiek en het analyseren van beeldmateriaal gemaakt door het video analyse systeem.

Wij denken dan ook dat dit voor de toekomst een hele mooie ruimte gaat zijn om een plekje te geven aan trainers, maar ook heel veel spelers!

Speciale dank gaat uit naar de personen die het Trainershome mede mogelijk hebben gemaakt:

• Businessclub RKSV Wittenhorst
  • Vrijwilligers en parkcommissie
  • CP Cornelissen projectbegeleiding
  • Martin Cuypers BV
  • Curtain-Company
  • Masita

🎥 | Bekijk een filmpje van het nieuwe Trainershome hier.