Uitnodiging kampioenswedstrijd Wittenhorst 1 a.s. zondag 30 april

26 april 2023

Beste leden, vrijwilligers en overige Wittenhorst-supporters,

Na een feilloze zondag van ons eerste elftal afgelopen weekend op bezoek bij De Ster in Stein (1-4), kan Wittenhorst zich gaan opmaken voor de historische kampioenswedstrijd in de 1e klasse C. Deze zal aanstaande zondag 30 april thuis worden afgewerkt tegen ZSV uit Zeilberg. Bij winst zal Wittenhorst 1 volgend jaar voor het eerst in haar historie uitkomen in de 4e divisie (voorheen hoofdklasse).

Daarom nodigen wij jullie graag allemaal uit op ons sportpark om met zoveel mogelijk supporters Wittenhorst 1 naar de overwinning te juichen. De wedstrijd zal gewonnen moeten worden en daarbij is jullie steun onmisbaar.

Zorg dus dat je bij deze historische wedstrijd aanwezig bent en dos je zoveel mogelijk uit in de oranje-zwarte kleuren. Ook is aan de kinderen gedacht, zij kunnen zich uitleven op een springkussen of hun vrije trap-vaardigheden verbeteren op onze schietwand.

Aanvang wedstrijd: 14.30 uur op Sportpark Ter Horst

Na de wedstrijd hopen we dat het kampioensfeest kan losbarsten, waar we jullie uiteraard ook graag terugzien om het feest mee te vieren.

Graag tot zondag!

Sportieve groet,