Voorbeschouwing De Ster - Wittenhorst 1

24 oktober 2021

Om precies te zijn speelde Wittenhorst 1 op 27 oktober 2019 de laatste wedstrijd tegen De Ster. De uitslag was toen 2-1 nadat Wittenhorst door Marco Daniëls voor de pauze nog op voorsprong kwam. Nadien liet de ploeg een zeker lijkende zege liggen. De Ster kwam met meer agressie na de rust binnen de lijnen en toen was het gebeurd.

De Zuid-Limburgers weten wat vechten is. Dat lieten ze ondubbelzinnig afgelopen zondag zien toen ze Venlosche Boys in een fel gevecht met 1-0 wisten te kloppen. Wittenhorst kon Limburgia bedwingen, maar een zege zat er het niet in. Een uitslag die voor de Horstenaren iets te mager was.

Zondag dus naar Stein waar de geel-zwarten van De Ster staan te popelen om ons te ontvangen. Wanneer we nu niet vergeten om de kansen te benutten, zal de thuisclub een moeilijke middag tegemoet gaan. De Ster verloor hun wedstrijd nog van Limburgia. Iedere wedstrijd is dus een andere. Mannen, we gaan ervoor.

Supporters: de bus vertrekt om 12.30 uur vanaf sportpark Ter Horst. Mondkapje is verplicht.

Het sportpark van De Ster is gelegen aan de Heisteeg 98 in Stein.