Voorbeschouwing HVCH-Wittenhorst en selecties

21 maart 2014

Komende zondag staat de wedstrijd tegen HVCH op het programma. Een tegenstander waar we de vorige keer kansloos van verloren. Dat scenario hebben we de 2e competitiehelft wel vaker gehad. We hebben tot nu toe iedere keer kunnen laten zien dat het begin van het seizoen ondermaats was.

Hopelijk kunnen we nu weer goed partij bieden en punten mee naar huis nemen.

Afgelopen zondag hebben we goede zaken gedaan. We hebben met slecht voetbal toch SVC op een nederlaag kunnen trakteren. Hierdoor zijn we SVC op de ranglijst gepasseerd en staan we bovenaan in het rijtje van clubs dat moet voetballen tegen degradatie/nacompetitie.

We hebben alles in eigen hand, temeer ook omdat we in de komende wedstrijden nog een aantal directe concurrenten treffen. Maar eerst komende zondag naar HVCH, hopelijk kunnen we de trouwe supporters laten juichen langs de lijn en kunnen we er eentje drinken op de overwinning in de gezellige kantine in Heesch.

Tot zondag!

Selectie

HVCH - Wittenhorst - zondag 23 maart, 14.30 uur
Gert Jan Buyssen, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Deuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.
Bijeenkomst: 11.45 uur sportpark.
Vertrek bus: 12.15 sportpark.

Wittenhorst 2 - HVCH 2 - zondag 23 maart, 11.30 uur.
Tom Aarts, Dennis van Asten, Giel Craenmehr, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Luc van Osch, Marc van Rens, Yannick Vullings en 1 A1-speler.
Bijeenkomst: 10.15 uur.