Voorbeschouwing Volharding - Wittenhorst 1

Voorbeschouwing Volharding  - Wittenhorst 1

26 mei 2023

Pinkstermaandag 29 mei staat de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen op het programma. Een seizoen dat ons nog lang zal heugen. Het kampioenschap gaat maandag voorgoed in de boeken met tot nog toe een geweldig puntenaantal van 59 en een doelsaldo van 79-33.

Maandag dus de wedstrijd tegen Volharding. De ploeg die in Horst Wittenhorst wist te kloppen met 3–1. Met EFC bleven de Brabanders de oranjemannen dicht op de hielen zitten. Echter ook deze clubs konden het spoor niet volgen en moesten definitief afhaken.

Op het spel staat alleen de eer. Volharding gaat zich voorbereiden op de eerste wedstrijd in de nacompetitie. We wensen hen dan ook succes.

Voor de statistieken gaan we terug naar het seizoen 2016/17 toen Wittenhorst met 4-2 won door doelpunten van Joost van Rensch, Bart Spreeuwenberg, Frank Peeters en Denny Bongers.

Supporters, we gaan weer met z’n allen maandag naar Vierlingsbeek en hopelijk sluiten we het seizoen in de eerste klasse positief af. Veel succes!