Wedstrijd van je Leven voor Wittenhorst 11

2 mei 2022

Wittenhorst 11 doet dit jaar mee aan 'De Wedstrijd van je Leven'. Dit wordt georganiseerd door zender ESPN.

De populaire actie 'De Wedstrijd van je Leven' is terug van weggeweest bij ESPN. Drie jaar na de vorige editie maken alle seniorenteams uit het Nederlandse amateurvoetbal opnieuw kans om een onvergetelijke voetbalwedstrijd te spelen. Ditmaal zelfs live vanuit het Olympisch Stadion in Amsterdam. 'De Wedstrijd van je Leven' wordt mede mogelijk gemaakt door KPN en VriendenLoterij.

Volledig verzorgde wedstrijdregistratie live op tv

Het winnende amateurteam wordt voor deze editie van 'De Wedstrijd van je Leven' op vrijdag 27 mei verwacht in het Olympisch Stadion. Op deze historische plek treedt het aan tegen FC De Rebellen. ESPN zendt deze wedstrijd live uit en pakt uit met vele camera's en een presentatieteam bestaande uit Aletha Leidelmeijer, Hans Kraay Jr. en Koert Westerman.

FC De Rebellen

Tegenstander van het winnende team is FC De Rebellen. Dit sterrenteam bestaat uit spraakmakende ex-profs en treedt geregeld aan met sterren als Glenn Helder, Pascal Bosschaart en Ruben Schaken. Het team staat onder leiding van Gertjan Verbeek. De wedstrijd wordt geleid door een arbitraal kwartet met daarin onder anderen oud-scheidsrechter Roelof Luinge.

Stemmen op Wittenhorst 11 kun je doen middels de volgende link: Wedstrijd van je leven

Tekst: ESPN

Wh11 21-22