Wittenhorst 1 overklast Venray in oefenwedstrijd: 5-1

15 januari 2023

Wittenhorst 1 is klaar voor de belangrijke 2e competitiehelft in de 1e klasse. Vierde divisionist Sv Venray werd met een grote 5-1 zege erg fraai opzij gezet.

Een uitstekend combinerend Wittenhorst nam al snel een voorsprong door een prachtig doelpunt van Joost van Rensch. Venray wist nog terug te komen tot 1-1, maar Wittenhorst vergrootte voor rust de marge weer tot twee doelpunten. Enkele 18 karaats aanvallen zorgden voor een 3-1 ruststand.

Ook na rust bleek Venray geen antwoord te hebben op het snel schakelende en vlot combinerende Wittenhorst. De vele uitstekende aanvallen leverden de thuisploeg zelfs een 5-1 voorsprong op. Dit werd tevens de eindstand.

Doelpunten: Joost van Rensch, Willem Heijnen, Jeroen Verkennis 2x en Giel Beurskens.

Zondag aanstaande wacht Wittenhorst de belangrijke competitiewedstrijd in Eersel tegen het eveneens hoog genoteerde en sterke EFC.