Wittenhorst JO12-1 kampioen

22 mei 2022

Wittenhorst JO19-1 heeft op overtuigende wijze voor de tweede keer gewonnen van Geldrop JO19-1. Na een eerste helft waarin de ploeg van trainer Remco Arts domineerde maar de kansen niet wist af te maken, scoorden de oranjehemden in de tweede helft maar liefst vier keer: 4-0. Grote man aan Horster zijde was buitenspeler Jelle Janssen, die met een loepzuivere hattrick drie doelpunten voor zijn rekening nam. Het slotaffiche kwam op naam van verdediger Willem Verbruggen.

Wittenhorst JO17-1 is zo goed als zeker van lijfsbehoud in Divisie 7 na een spectaculaire overwinning op bezoek bij Geleen-Zuid: 3-5. De ploeg van trainer Ken Peeters keek maar liefst drie keer tegen een achterstand aan, maar toonde zich veerkrachtig en na de 3-3 namen ze het heft in handen. Na een rode kaart voor de thuisploeg maakten de Horstenaren dankbaar gebruik van de man-meersituatie en speelden ze het vakkundig uit. De treffers kwamen op naam van Gijs Christiaens (2), Gido van Helden, Kayeal van Rengs en Gabor van Helvoort.

Kampioen Roda JC JO15-1 bleek in Kerkrade duidelijk een maat te groot voor Wittenhorst JO15-1: 9-1. De ploeg van trainer Stan Theeuwen wist zich vorige week al knap te handhaven in Divisie 5 en volgende week sluiten de oranjehemden op eigen veld af tegen nummer laatst UDI '19/CSU.

Wittenhorst JO13-1 heeft haar tweede overwinning geboekt in de Hoofdklasse door op eigen veld knap met 6-4 te winnen van RKSVN JO13-1. Hoewel de competitie als laatste zal worden afgesloten, is er door het seizoen heen een mooie stijgende lijn te zien qua veldspel en dit geeft veel vertrouwen voor het nieuwe seizoen.

Wittenhorst JO12-1 heeft zich dit weekend gekroond tot kampioen van de 2e klasse. Na een spectaculaire 3-5 overwinning op bezoek bij ONDO kon de (kinder)champagne uit de koelkast worden gehaald. Met 19 punten uit acht wedstrijden hebben ze de competitie gedomineerd. Gefeliciteerd!

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO17-3 won op eigen veld knap met 3-2 van ST SV United/BVV'27/SVOC '01 JO17-2.
  • Wittenhorst JO19-3 liet op eigen veld geen spaan heel van ST SVS/Excellent/Westerbeekse Boys JO19-2JM: 8-0.
  • Wittenhorst JO12-3 speelde een goede wedstrijd tegen Belfeldia JO12-1JM en dit resulteerde in een 3-3 gelijkspel.
  • Een spectaculaire 10-5 overwinning voor Wittenhorst JO11-1 tegen Bavos JO11-1JM.