Nomineer jouw Wittenhorst verenigingsheld

27 september 2022

Maandag 7 november wordt voor de tweede keer de Avond van de Sport georganiseerd. Tijdens een heus sportgala in ’t Gasthoês in Horst staan alle verenigingshelden centraal.  De vrijwilligers achter de schermen, de personen die de club een warm hart toedragen door hun oneindige vrijwillige inzet. Ken jij een vrijwilliger of groep vrijwilligers die een echte verenigingsheld is/zijn? Of iemand die bijvoorbeeld een onvergetelijk initiatief voor de club heeft georganiseerd. Nomineer deze dan voor de Sportwaarderingsprijs 2022.

Nomineren en stemmen

Van vrijdag 23 september tot en met zondag 16 oktober 2022 kan iedereen zijn/haar verenigingsheld(en) en/of initiatief nomineren. Van maandag 17 oktober tot en met zondag 23 oktober 2022 kan iedereen stemmen op één van de binnengekomen nominaties. Door middel van het aantal stemmen en de motivatie zal een uiteindelijke top-3 kans maken op de Sportwaarderingsprijs 2022. Tijdens de Avond van de Sport op maandag 7 november zal een vakjury de winnaar kiezen.

Weet je niet wie er achter een initiatief of evenement zit(ten), of de naam van iemand die je graag zou willen nomineren? Neem dan contact op met communicatie@rksv-wittenhorst.nl. Dan helpen we je er bij. Zou zonde zijn als deze persoon of groep personen niet de waardering krijgen die ze zo hard verdienen.

Nomineer jouw verenigingsheld(en)

Als club zijn wij ook heel erg blij met (extra) vrijwilligers die incidenteel de handen uit de mouwen willen steken. Jong, oud, ervaren of onervaren: Wittenhorst is altijd op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om op wat voor manier dan ook iets te doen voor de club.  Lees hier meer over via dit artikel: Wanted: incidenteel vrijwilligerswerk. Ook kun je onze vacaturepagina bekijken: Vacatures | RKsv Wittenhorst (rksv-wittenhorst.nl).