Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - EFC

18 mei 2023

Komende zondag speelt Wittenhorst 1 de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen in de 1e klasse. Tegenstander is het Brabantse EFC. Dit team werd voorafgaand aan de competitie getipt als één van de kampioenskandidaten. Inderdaad bleek dit een sterk team te zijn. We herinneren ons nog de heenwedstrijd. Met veel enthousiasme en strijdlust kon EFC een 2-0 voorsprong nemen. Met de bekende eindsprint kwam er een prachtig gelijkspel uit. Doelpunten van Nick Driessen en Joost van Rensch.

Momenteel staat EFC op de derde plek, wat recht geeft op overname van een periodetitel. Wittenhorst wil uiteraard deze laatste thuiswedstrijd winnend afsluiten. Daarom zal het ongetwijfeld een mooie en spannende sportmiddag worden. Supporters, ondersteun onze ploeg. Tot zondag 14.30 uur op sportpark Ter Horst.

Spelers van de week: Max Peeters (JO11-3) en Jort Hendrix (JO11-2).

Eerder deze week maakten we de selectie van Wittenhorst 1 voor het nieuwe seizoen bekend. Lees het artikel hier.

Na afloop van de thuiswedstrijd tegen EFC wordt het seizoen gezellig afgesloten tijdens de slotdag voor de senioren. Meer informatie over de opzet van deze dag, is te lezen via het eerder geplaatste nieuwsbericht