Wittenhorst 8 en JO12-2 maken zich op voor kampioenswedstrijd

18 mei 2023

Aankomend weekend hopen we bij Wittenhorst nog eens twee teams toe te mogen voegen aan onze kampioensteams van dit seizoen. Zowel Wittenhorst 8, dit seizoen één van de uitblinkende vriendenteams en onze JO12-2 kunnen dit weekend de titel in de wacht slepen.

Wittenhorst 8 staat al enkele seizoenen onder leiding van niemand minder dan 'Godfather' John van der Sterren. De spelers hebben hem deze bijnaam gegeven en dit seizoen laten de oranjehemden ook zien dat ze uit het goede hout zijn gesneden: er werd slechts twee keer verloren in de competitie en in de beker werd de halve finale behaald. Afgelopen woensdagavond werd er ruim gewonnen in Sevenum (0-11), waardoor zondagmiddag een punt op bezoek bij SVEB 3 al voldoende zal zijn voor het kampioenschap. Drie seniorenteams kampioen, dat moet wel haast een unicum zijn. We wensen de kameraden alvast veel succes en we hopen dat we a.s. zondag, tijdens de slotdag voor de senioren, een dubbel feestje mogen vieren!

Daarnaast hebben we de JO12-2. Deze competitie, gestart in maart, leverde zestien punten op in zes wedstrijden. Eén van de trainers, Marco Driessen, is heel trots op zijn ploeg:  "Zaterdag 20 mei spelen we met onze JO12-2 onze kampioenswedstrijd op bezoek bij de JO12-1 van vv Baarlo. Wij zouden het heel fijn vinden als er veel mensen zouden komen kijken om onze jongens naar de zesde overwinning en het kampioenschap te schreeuwen." Afgelopen week speelde onze JO12-2 een spannende wedstrijd tegen FCV Venlo. Dit verslag is hier terug te lezen. We wensen ook deze kanjers veel succes en hopelijk komen jullie met een kampioenschap terug naar sportpark Ter Horst. Tijdens de slotdag voor de jeugd kunnen we dan ook hier een dubbel feestje vieren.