Sponsoravond: Maatschappelijk verenigen met sportieve ambities

9 september 2024

Graag nodigen wij alle sponsoren van Wittenhorst uit voor de jaarlijkse Sponsoravond die zal plaatsvinden op maandag 9 september in het sfeervolle Parkhotel. Een avond die in het teken staat van maatschappelijk verenigen met sportieve ambities.

Programma van de avond De inlpoop van de avond start om 19.00 uur , waarna om 19:30 uur het officiële programma van start gaat. Tot 21:30 uur kunt u genieten van boeiende presentaties en inspirerende verhalen, gevolgd door een netwerkborrel waar u in informele sfeer kunt bijpraten met mede-sponsoren en andere betrokkenen bij de club.

Speciale gasten Dit jaar hebben we het genoegen om twee vooraanstaande sprekers te verwelkomen:

• Wilco van Schaik, Algemeen directeur van NEC Nijmegen, zal inzicht geven in de dynamische wereld van voetbalmanagement.
  • Harrie Gommans, de nieuwe trainer van Wittenhorst 1 en voormalig profspeler, deelt zijn visie op coaching en teamontwikkeling.

Maatschappelijke rol van Wittenhorst Het maatschappelijke aspect speelt een centrale rol tijdens deze avond. Maatschappelijk verenigen met sportieve ambities. We belichten hoe Wittenhorst zich inzet voor de gemeenschap en welke nieuwe initiatieven er zijn ontwikkeld om onze maatschappelijke voetafdruk te vergroten.

Clubupdates en meer Bart Joosten zal een update geven over de laatste ontwikkelingen binnen de club. Daarnaast wordt de avond afgetrapt met de première van de nieuwe Wittenhorst video, een trotse binnenkomer die het hart van elke supporter sneller zal doen kloppen.

Wij kijken uit naar uw komst en een inspirerende avond. Samen bouwen we verder aan de toekomst van Wittenhorst!

Schrijf je hieronder in. Vragen? Mail naar commercielezaken@rksv-wittenhorst.nl.