Kernwaarden Wittenhorst

Onze kernwaarden leggen uit wie we als Wittenhorst zijn en willen zijn en vormen daarmee als het ware het DNA is van de club. Kernwaarden geven richting in de te maken keuzes in de toekomst. Dit kan op diverse niveaus en toepassingen. Van het aannemen van een nieuwe trainer voor het eerste elftal tot aan de 'tone of voice' in de communicatie op onze sociale mediakanalen. En van de manier waarop wij de samenwerking met de tennisclub aangaan tot aan de inrichting van de kantine. Door bij het maken van keuzes steeds de kernwaarden mee te nemen, blijven we dichtbij wie we zijn én willen zijn!

Dit zijn onze zes kernwaarden:

Kernwaarde_Vertrouwen.jpg

We zijn als verenging betrouwbaar en graag transparant. We pakken én geven verantwoordelijkheid. De vereniging is goed georganiseerd waardoor we degelijk zijn en veel zaken op een goed niveau hebben.

Kernwaarde_Betrokken.jpg

Bij onze club voel je je thuis. De sfeer kenmerkt zich door gemoedelijkheid en gezelligheid. We staan voor gelijkwaardigheid en dat betekent dat er binnen onze vereniging ruimte is voor iedereen.

Kernwaarde_Vooruitstreven.jpg

Natuurlijk zit onze vereniging vol ambitie. Dat komt op verschillende manieren terug. We willen voorop lopen en beseffen dat we daarbij een voorbeeldfunctie hebben.

Kernwaarde_Sportief.jpg

We willen het beste uit onszelf halen. Zowel binnen een (vrijwilligers)functie als op het veld. Op recreatief én prestatief niveau.

Kernwaarde_Trots.jpg

We vinden het mooi dat we een onderdeel uit mogen maken van Wittenhorst. We kijken met een trots gevoel naar onze oranje-zwarte kleuren én naar de historie van onze club.

Kernwaarde_Samenwerken.jpg

Wittenhorst staat midden in de maatschappij en voelt zich betrokken bij de samenleving. We hebben hierbij een verbindende rol en zoeken actief de samenwerking op met andere partijen in de regio.