1e plaats B3 op toernooi in Meterik

29 mei 2016

Wittenhorst B3 pakt glansrijk de 1e plaats op toernooi in Meterik.

De eerste wedstrijd ging met 0-1 verloren tegen SVEB/Sporting B1. Vervolgens moest SV Venray B4 er aan geloven: 2-0.

De 3e wedstrijd werd gespeeld tegen 1e klasser Helden B1: 1-1

In de laatste wedstrijd van de poule werd Hegelsom B1 aan de zegekar gespannen: 3-0

Om 21:30 uur werden de kruisfinales gespeeld, tegenstander was Melderslo B1: uitslag 0-0. Penalty’s moesten er aan te pas komen: 5-4 winst! Uiteindelijk werd rond 22:15 uur de finale gespeeld, wederom was Helden B1 de tegenstander. Eindstand 0-0. Weer moesten er strafschoppen aan te pas komen: 4-2!

Dan sta je daar met de beker in de handen. Jongens allemaal proficiat. Jullie hebben een geweldig seizoen gehad. Tweemaal een derde plaats in de najaarscompetitie en de voorjaarscompetitie en nu afgerond met winst in een bekertoernooi.

Proficiat.

Beker_toernooiwinst_B3_Meterik_1.jpg