2e poulewedstrijd beker Blerick-Wittenhorst

4 september 2017

Wittenhorst kon afgelopen zondag enigszins met een gehavend elftal een nipte, maar verdiende, zege behalen op het taaie Centrum Boys uit Sittard.

Met ook wel goede aanvallen kon slechts 2x het net gevonden worden. De juiste richting verliep helaas vaak nog niet soepel.

Komende zondag een nieuwe poging om de scherpte wat bij te stellen. Echter in Blerick zal het niet makkelijk gaan. Het verlies van deze tegenstander tegen Volharding in de eerste wedstrijd (2-1) geeft aan dat de krachtsverhoudingen minimaal zijn. Bij winst is Wittenhorst geplaatst voor de knock-outfase.

Vorig seizoen won Wittenhorst (ook al voor de beker) met 1-0. Er zal dus strijd geleverd dienen te worden. Succes!

Supporters op naar 't Saorbrook in Blerick.

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst de Lange 12.45 uur.