Bienvenida Valencia Club de Futbol

18 juli 2016

In de loop van vandaag arriveerde de selectie van Valencia CF in het Parkhotel Horst voor een trainingskamp van 8 dagen op de velden van RKsv Wittenhorst in de Gemeente Horst aan de Maas. Spannend,  het is nog onbekend of de Portugese Europees Kampioen Nani, die deze zomer van Fenerbahce naar Valencia werd getransfereerd, wellicht nog aansluit of vakantie viert.

Valencia zelf kondigt het verblijf, weliswaar met een paar foutjes, we zullen ze van de week moeten leren dat Horst aan de Maas geen Venlo is,  aan op de eigen website: http://en.valenciacf.com/ver/59594/el-valencia-cf-ya-esta-en-holanda.html

De selectie die gearriveerd is bestaat volgens de website van Valencia zelf uit de volgende spelers:

D. Alves, Ryan, Sivera, Joao Cancelo, Nacho Vidal, R. Vezo, Santos, Abdennour, Sergio Ayala, Lucas Orban, Gayà, Lato, Enzo Pérez, Javi Fuego, Aridai, Fede Cartabia, Eugeni, Rafa Mir, Parejo, Carlos Soler, Nando, A. Medrán, Rodrigo M., Santi Mina, Paco Alcácer.

Valencia speelt tijdens het trainingsverblijf twee oefenwedstrijden, helaas niet in Horst. Woensdag is er de oefenwedstrijd tegen SC Preussen 06 e.V Munster.  A.s. zaterdag speelt Valencia CF een oefenwedstrijd in de Kuip tegen Feijenoord. Valencia traint dagelijks tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 19.00 en 21.00 uur, met uitzondering van woensdag en zaterdag als er wedstrijden worden gespeeld. Er wordt  dan natuurlijk  ’s avonds niet getraind. Alle trainingen zijn openbaar, dus na de training voldoende gelegenheid voor leuke foto’s met je favoriete speler(s)!