Bloemenketting voor onze Parkcommissie

21 juli 2023

Onze Parkcommissie ontving vanochtend de Bloemenketting uit handen van Omroep Horst aan de Maas! Daarmee wordt de Parkcommissie in het zonnetje gezet vanwege al het werk dat zij doen ten behoeve van het onderhoud van ons sportpark.

Binnen de Wekkerradio om Omroep Horst aan de Maas is de Bloemenketting inmiddels een begrip. Iedere week mag een vrijwilliger een individu of groep nomineren die het volgens hem of haar verdient om in het zonnetje gezet te worden. Via Jan Rambags, vrijwilliger bij HTC, belandde deze Bloemenketting dus bij de Parkcommissie. Aanstaaande zondag verschijnt Huub Jacobs in de uitzending op Omroep Horst aan de Maas om een en ander over het werk van de Parkcommissie te vertellen.

Een meer dan terechte waardering voor onze Parkcommissie, die ook midden in de zomerstop op deze vrijdagochtend weer met veel toewijding bezig waren om ervoor te zorgen dat ons sportpark er bij het begin van het nieuwe voetbalseizoen tiptop uitziet!