Clubkleding voor leden

19 september 2016

Wittenhorst wil al haar leden in de gelegenheid stellen om met korting sportkleding en sporttassen voorzien van het ‘Wittenhorst Logo’  te kopen. De keuze voor de kleding is gevallen op het merk Masita. Dit vanwege de gewenste prijs/kwaliteit - verhouding en goede ervaringen met het merk.

Is dit een verplichting? Nee absoluut niet, iedereen is vrij om al dan niet gebruik te maken van de aanbieding. Zijn er alternatieven? Natuurlijk zowel qua kwaliteit, model en prijs. Iedereen is hier vrij in. Wittenhorst heeft echter een keuze gemaakt voor de producten als vernoemd op de speciale club website.

Voor alle clubleden is er de gelegenheid om via de website http://www.teamwearwinkel.nl/shop-in-shop/rksv-wittenhorst.html met clubkorting kleding te bestellen voorzien van het wittenhorst logo. Ben je niet zeker van de maat? In de winkel van Sport 2000 Meulendijks kan de kleding worden gepast. Alle bestellingen kunnen bij Sport 2000 Meulendijks via de website worden afgerekend en vervolgens opgehaald.

Speciale aanbieding coaches, trainers, assistent trainers en keeperstrainers.

Om de coaches, trainers, assistent trainers en keeperstrainers (die als zodanig zijn erkend en aangemerkt) tegemoet te komen voor het vrijwilligerswerk dat zij doen heeft Wittenhorst voor hen een speciale actie.  Alle coaches/trainers/assistent-trainers en keeperstrainers (die als zodanig zijn aangemerkt) worden eenmalig in de gelegenheid gesteld om voor € 20,- een eigen (extra) club trainingspak (1 per persoon) te kopen. De overige kosten van de aanschaf worden door Wittenhorst gedragen. Dit als dank voor ieders inzet.

Hoe werkt het?

• Ben je onzeker voer de maat? In de kantine liggen proefexemplaren om te passen.
  • Download het BESTELFORMULIER (klik hier) van de website.
  • Vul het formulier in en onderteken het
  • Je kunt het formulier inleveren tot uiterlijk 17 oktober 2016 bij de speciale bus in de kantine.
  • Iedereen krijgt bericht wanneer de bestelling gereed is.
  • Je kunt d ebestleling ophalen bij Sport 2000 Meulendijks.