Fysieke kracht nekt Wittenhorst

6 november 2016

Wedstrijden tegen SSS'18 zijn voor Wittenhorst steevast niet te winnen. Het lijkt wel een SSS-syndroom. Ook deze keer was het niet anders. Wittenhorst begon erg hoopvol. De start was prima. In de eerste minuut had Denny Bongers de 1-0  voor het inschieten, ware het niet dat doelman Thomas Massop er een hand tegen kon houden. Nadien kwam SSS'18 met enorm veel power uitstekend in de wedstrijd. Wittenhorst werd teruggedrongen en kon met veel moeite de aanvalsdrift verwerken. Binnen enkele minuten was het 0-2. Het tweede doelpunt was er eentje van een Sinterklaascadeau. Ruststand.

Na de pauze kwam er eigenlijk geen verbetering in. De bezoekers waren op alle fronten beter. De vraag kon gesteld worden hoe kan deze ploeg de laatste plaats innemen? Wittenhorst kon deze middag niet in zijn spel komen. Dit was ook de verdienste van de tegenstander. In de slotfase werd de eindstand bepaald op 1-3. De thuisclub kon na de tegentreffer niet dichterbij komen. Een teleurstellend resultaat dat door meer passie en overtuiging door de Overloners werd behaald.

Uitslagen overige selectieteams

Wittenhorst 2 had in de thuiswedstrijd de noodzakelijke taak om Venray 3 te kloppen. O.l.v. hun nieuwe trainer Erik van Rooij, werd een grote zege behaald. Na een 0-2 achterstand werd tenslotte een grote 7-2 zege behaald.

Wittenhorst VR1 behaalde een mooie 2-1 zege op de dames van Keer. Dit resultaat zal hun hoop geven om de positie op de ranglijst te behouden.

Wittenhorst Jo19-1

Vandaag uit naar Oss’20. Winst betekent aansluiten bij de kop, verlies dan hoor je bij de grijze middenmoot. Er was maar een ploeg die wilde voetballen en dat was Wittenhorst. Veel balbezit, domineren en kansen creëren. De bal wilde er gewoon niet in. Vier honderd procent kansen waren niet aan ons besteed en dan zie je vaak dat het aan de andere kant wel een keer raak kan zijn. Hoe frustrerend kan voetbal zijn. Ook een meerderheid, na een rode kaart voor Oss, kon de wedstrijd niet meer doen kantelen. Geloof in jullie zelf en de positieve resultaten zullen zeker weer komen.