GFC'33 wint Koelie Cup op Sportpark Ter Horst

20 augustus 2017

GFC'33 is de winnaar van de eerste Koelie Cup geworden. De Grubbevorstenaren versloegen Sportclub Irene in de finale. De Koelie Cup is een toernooi dat is voortgekomen uit de samenwerking tussen RKSV Wittenhorst en VVV-Venlo. Het was dit jaar de eerste editie van het toernooi, waarin F-teams van verenigingen uit de regio met elkaar strijden om de cup vernoemd naar de mascotte van VVV-Venlo.

De organisatie kijkt terug op een gezellig toernooi, waarin alles goed is verlopen. Zelfs de weergoden hielpen mee, want het bleef droog op Sportpark Ter Horst. De dag werd geopend door wethouder Ger van Rensch en de directeur van VVV-Venlo, Marco Bogers. Ook de mascottes van beide verenigingen, Moelbaerke en Koelie, waren op het sportpark te vinden.