In memoriam: Guus Janssen

7 maart 2022

Maandag 28 februari 2022. De dag begon met een mooi winterzonnetje, een dag van feest, lol en plezier… De dag eindigde donker en stil…

Geschokt, verdriet, boosheid en ontzetting. Een greep uit de gevoelens die door elkaar schoten toen we vernamen dat ‘onze’ Guus Janssen, ‘Sjans’, plotseling is overleden als gevolg van een vreselijk incident.

Guus, binnen zijn vriendenkring beter bekend als ‘Sjans’, speelde de laatste jaren als spits in Wittenhorst 11. Sinds 2014 voetbalde hij bij Wittenhorst. Guus groeide uit tot een niet weg te denken kracht, met nummer 11, in Wittenhorst 11.

Bekend om zijn legendarische doelpunten, maar ook om de niet te missen kansen. Guus was een gangmaker, maar ook een ‘kwaeker’ als het even niet liep. Stond altijd voor zijn ploeg klaar in zowel de eerste, tweede en ook zeker in de derde helft. Mede daardoor was Guus geliefd bij jong en oud door de hele club heen.

Guus, we gaan je ontzettend missen en zullen je nooit vergeten. Wat jij onze club bracht zullen we voor altijd met ons meedragen. Wij wensen John en Monique, Sanne en Simone, zijn verdere familie, vrienden en Wittenhorst 11 in het bijzonder veel kracht en sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

“Enne gojje mins blieft altied leave”

Leden, vrijwilligers en bestuur RKsv Wittenhorst